Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes / Libristo.pl
Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes

Kod: 04010308

Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes

Autor Margaret Mark, Carol S. Pearson

Using studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful brands are those that most effectively correspond to fundamental patterns in the unconscious ... więcej

125.31

Zwykle: 163.26 zł

Oszczędzasz 37.95 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 3 - 5 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes

Za ten zakup dostaniesz 73 punkty

Opis

Using studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful brands are those that most effectively correspond to fundamental patterns in the unconscious mind known as archetypes.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Psychology Social, group or collective psychology

125.31

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: