How brands resonate meaningfully with their target audience / Libristo.pl
How brands resonate meaningfully with their target audience

Kod: 02754417

How brands resonate meaningfully with their target audience

Autor Nick Birch

Essay from the year 2014 in the subject Design (Industry, Graphics, Fashion), grade: 1.1, Central Queensland University, course: Brand Image Design, language: English, comment: Grade has been converted from Australian (29/30) to G ... więcej

175.60


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o How brands resonate meaningfully with their target audience

Za ten zakup dostaniesz 102 punkty

Opis

Essay from the year 2014 in the subject Design (Industry, Graphics, Fashion), grade: 1.1, Central Queensland University, course: Brand Image Design, language: English, comment: Grade has been converted from Australian (29/30) to German (1.1) , abstract: All aspects of a brand image should resonate with its target audience in order to create a meaningful relationship. Before a brand can improve the lives of those who use it, the identity of both needs to be clearly understood by the other. Once this is established, a relationship can be forged and nurtured much like a relationship between two people. Like a relationship, the parties need to bond, to listen, to grow, to be authentic and to stay that way.§§When Interbrand (2014), the world s largest brand consultancy, released their 2007 Brand Marketers Report, the following five top aspects of successful branding were revealed (Airey, 2007):§§1.Consistency§2.Understanding of Customer/Target§3.Message/Communication§4.Creative/Design/Brand ID§5.Relevance§§Many other aspects were of course discovered in the survey, but the best practises may be found under these top five the first beating the second by twice the percentage (Airey, 2007). When implemented successfully, valuable brand equity can be attained, attracting a responsive audience and relevant target customers.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku The arts Architecture Professional interior design

175.60

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: