Kod: 11553548
This comprehensive resource guides students step-by-step through the product development process, from concept through launch in the marketplace. Case histories profile successful new product introductions in a changing marketplac ... więcej
228.55 zł
Zwykle: 228.55 zł
Oszczędzasz 0 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 133 punkty
This comprehensive resource guides students step-by-step through the product development process, from concept through launch in the marketplace. Case histories profile successful new product introductions in a changing marketplace. This text details the best ways to: * Identify and respond to the real needs of consumers. * Plan for products that fit the company's charter and win top management commitment. * Test new products to spot and cure defects, assess market potential, and plan expansions. * Develop a complete marketing plan for a major new product introduction.
228.55 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: