If You're in a Dogfight, Become a Cat! / Libristo.pl
If You're in a Dogfight, Become a Cat!

Kod: 10914853

If You're in a Dogfight, Become a Cat!

Autor Leonard Sherman

If You're in a Dogfight, Become a Cat! explains how businesses survive and thrive in industries embroiled in "dogfights"--intense competition among established companies for a small piece of the market. Leonard Sherman, a longtime ... więcej

228.32


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o If You're in a Dogfight, Become a Cat!

Za ten zakup dostaniesz 133 punkty

Opis

If You're in a Dogfight, Become a Cat! explains how businesses survive and thrive in industries embroiled in "dogfights"--intense competition among established companies for a small piece of the market. Leonard Sherman, a longtime business consultant and faculty member at Columbia Business School, has developed a three-part strategy based on years of consulting for such companies as Audi, Toyota, and United Technologies. His advice: compete on different terms to attract new customers. FedEx, Apple, Southwest Airlines, and Starbucks have thrived as cats by differentiating their businesses, aligning their goals and practices, and continuously innovating their products. Rather than compete head-on with other PC manufacturers, Apple introduced a new category of tablet devices to unlock latent demand for mobile computing. Yellow Tail turned beer- and liquor-lovers on to casual, inexpensive, drinkable wines through youthful packaging. In this book, managers of companies big and small encounter dozens of model strategies for product design and forward-thinking organization that have resulted in real long-term, profitable growth.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

228.32

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: