Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception / Libristo.pl
Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception

Kod: 06955225

Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception

Autor Lukas Mira

Sponsorship has developed quickly over the past few years and is playing a more and more important role in the corporate marketing mix. However, despite this dramatic increase in worldwide sponsorship investments, surprisingly lit ... więcej

407.47


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception

Za ten zakup dostaniesz 235 punkty

Opis

Sponsorship has developed quickly over the past few years and is playing a more and more important role in the corporate marketing mix. However, despite this dramatic increase in worldwide sponsorship investments, surprisingly little is known about the impact of sponsorship on consumer brand perception. This book looks at the branding impact of sponsorship in two ways. Firstly, a comprehensive overview of current academic thinking is provided. Secondly, it is shown how a global wealth management firm empirically measures theimpact of its different sponsorship platforms on various facets of its brand equity. Based on empirical data, a scoring model is elaborated that compares the effectiveness of different sponsorship activities against each other. This book addresses all researchers that are concerned with sponsorship in any way, as well as all marketing decision makers that would like to have a more informed view of the brand-building potential of their sponsorship activities.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

407.47

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: