Kod: 11529034
Bruce VanSledright shows how young students can benefit from an investigative, inquiry-based approach to the study of history, as called for by the national standards. Addressing important questions about the teaching and learning ... więcej
320.25 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 186 punkty
Bruce VanSledright shows how young students can benefit from an investigative, inquiry-based approach to the study of history, as called for by the national standards. Addressing important questions about the teaching and learning of history in today's diverse classrooms, this volume: -- Details the results of an innovative teacher-research project, using engaging storytelling to make the classroom "come alive" for the reader-- Provides examples and guidelines, developed from the author's own fifth-grade classroom, for teaching novices to engage in historical investigations (in contrast to memorizing details in a textbook)-- Offers strong evidence that children do have the intellectual capacity to judge the validity, reliability, and perspective of historical documents and images-- Wrestles with a number of issues facing history teachers who wish to embark on ambitious projects with their students that can take them against the grain of policy mandates (such as recall-based, high-stakes testing)
320.25 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )