Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series) / Libristo.pl
Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Kod: 16122380

Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Autor Nick Morgan, Cialdini, Robert B., PhD, Linda A. Hill, Nancy Duarte

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a ... więcej

60.94

Zwykle: 67.64 zł

Oszczędzasz 6.70 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 3 - 5 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Za ten zakup dostaniesz 35 punkty

Opis

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.--

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business negotiation

60.94

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: