Kod: 12951056
Konsumenci nie sa wszechwiedzacy, ale dysponuja bezposrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupuja pewien produkt zywnosciowy na sniadanie, lecz im nie smakuje, wiec go wiecej nie kupia. Kupuja samochod pewnej marki, lecz nie jezdzi ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Konsumenci nie sa wszechwiedzacy, ale dysponuja bezposrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupuja pewien produkt zywnosciowy na sniadanie, lecz im nie smakuje, wiec go wiecej nie kupia. Kupuja samochod pewnej marki, lecz nie jezdzi nim sie wystarczajaco dobrze, wiec kupia inny. W obu przypadkach dziela sie ze znajomymi swoja nowo nabyta wiedza. Inni konsumenci wspieraja finansowo organizacje konsumenckie, ktore im moga doradzac lub ich ostrzegac. Lecz we wszystkich przypadkach konsumenci moga skorzystac z bezposredniego testu jakosci produktow w postaci wynikow ich uzytkowania. Firma, ktora zaspokaja potrzeby konsumentow, rozwija sie i prosperuje, a firma, ktore temu zadaniu nie moze sprostac, wypada z interesu.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )