Jak dbac o wizerunek w mediach spolecznosciowych / Libristo.pl
Jak dbac o wizerunek w mediach spolecznosciowych

Kod: 12902477

Jak dbac o wizerunek w mediach spolecznosciowych

Autor Tomasz Reich

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerow czy blogerow. O swoj wizerunek powinien dbac kazdy, niezaleznie od branzy, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Glowne zrodlo informacji o nas samych to media s ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Jak dbac o wizerunek w mediach spolecznosciowych

Opis

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerow czy blogerow. O swoj wizerunek powinien dbac kazdy, niezaleznie od branzy, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Glowne zrodlo informacji o nas samych to media spolecznosciowe. To niesamowicie silne narzedzie - mozna w krotkim czasie wiele zyskac, ale rownie szybko mozna stracic swoje dobrej imie. Jesli chcesz budowac swoja pozycje eksperta w branzy, zastanawiasz sie nad zmiana pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoja prace i nie chcesz jej stracic, koniecznie musisz przeczytac te ksiazke. "Jak dbac o wizerunek w mediach spolecznosciowych?" to pozycja, ktorej dotad nie bylo. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykladach "z sieci". Dowiesz sie z niej: dlaczego i jak nalezy stosowac zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiazac kontakt) kiedy komentowanie to juz hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyroznienie jak opowiedziec historie... snapujac i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jesli nie jestes w sieci nie zyjesz" - - - - - - - - - - - To ksiazka dla kazdego internauty, ktory ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a takze dla osob odpowiadajacych za komunikacje marek w mediach spolecznosciowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujacy sie w mierzeniu skutecznosci dzialan komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Informatyka. Cybernetyka. Komputery Sieci komputerowe


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: