Kod: 12913026
Niniejsza publikacja ukazuje, jaka powinna byc informacja, w jak duzym stopniu jej jakosc zalezy od wielu osobistych, spolecznych, prawnych, technologicznych i edukacyjnych uwarunkowan. Wymogi, by informacje bardziej sluzyly rozwo ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Niniejsza publikacja ukazuje, jaka powinna byc informacja, w jak duzym stopniu jej jakosc zalezy od wielu osobistych, spolecznych, prawnych, technologicznych i edukacyjnych uwarunkowan. Wymogi, by informacje bardziej sluzyly rozwojowi indywidualnemu i spolecznemu, beda wzrastaly, a tym samym bedzie polepszala sie jakosc informacji przekazywanych przez mass media. ze Wstepu
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: