Kod: 12951857
Autorka analizuje podejscie do klienta, jakie winno cechowac sieciowych biznesmenow. Profesjonalnosc, niezawodnosc i latwosc obslugi internetowego serwisu to gwarancja sukcesu - konkurencja rosnie, warto wiec dokladnie poznac zami ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Autorka analizuje podejscie do klienta, jakie winno cechowac sieciowych biznesmenow. Profesjonalnosc, niezawodnosc i latwosc obslugi internetowego serwisu to gwarancja sukcesu - konkurencja rosnie, warto wiec dokladnie poznac zamieszczone w ksiazce przyklady.
Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Informatyka. Cybernetyka. Komputery Sieci komputerowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )