Konkurencyjnosc przedsiebiorstw podsektora uslug biznesowych w Polsce / Libristo.pl
Konkurencyjnosc przedsiebiorstw podsektora uslug biznesowych w Polsce

Kod: 12922944

Konkurencyjnosc przedsiebiorstw podsektora uslug biznesowych w Polsce

Autor Magdalena Majchrzak

Praca porusza bardzo wazny i aktualny problem badawczy. Rosnaca rola uslug w tworzeniu produktu narodowego brutto oraz ich rosnacy udzial w zatrudnieniu, czynia poruszany przez autorke temat niezwykle istotnym. (...) W czesci anal ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Konkurencyjnosc przedsiebiorstw podsektora uslug biznesowych w Polsce

Opis

Praca porusza bardzo wazny i aktualny problem badawczy. Rosnaca rola uslug w tworzeniu produktu narodowego brutto oraz ich rosnacy udzial w zatrudnieniu, czynia poruszany przez autorke temat niezwykle istotnym. (...) W czesci analitycznej autorka bardzo szczegolowo skupia uwage na metodach pomiaru konkurencyjnosci na plaszczyznie mikro, mezo, makro oraz mega, a takze zwraca uwage na skomplikowane zaleznosci, ktore zachodza miedzy nimi. Badania przygotowane przez autorke sa bardzo szczegolowe i odzwierciedlaja wieloaspektowosc prezentowanego przez nia podejscia. W ostatniej czesci pracy autorka poglebia rozwazania na temat podsektora uslug biznesowych oraz rozwaza rozne rodzaje strategii, ktore moga byc stosowane przez przedsiebiorstwa podsektora uslug biznesowych. Dodatkowo autorka rozszerzyla analize o perspektywe rozwoju gospodarczego, czyniac tym samym wnioski z pracy bardziej uniwersalnymi. Z recenzji Prof. Wojciecha Bienkowskiego Publikacja jest pierwsza w ostatnich latach praca naukowa podejmujaca w sposob kompleksowy zagadnienie konkurencyjnosci przedsiebiorstw podsektora uslug biznesowych w Polsce. Badania nad konkurencyjnoscia przedsiebiorstw, a w szczegolnosci przedsiebiorstw podsektora uslug biznesowych sa skomplikowane, musza byc ze swej istoty wieloplaszczyznowe i wymagaja stosowania roznych metod analizy oraz wykorzystania roznych teorii ekonomicznych. W tym miejscu wypada podkreslic, ze autorka pracy wykazala sie duza odwaga badacza podejmujac sie tych badan. Czy zatem to trudne przedsiewziecie badawcze jest udane, czy dalo satysfakcjonujace i nowe wyniki? Odpowiedz recenzenta na to pytanie jest twierdzaca. To wazna publikacja naukowa, z uwagi na liczne walory merytoryczne, takie jak wieloplaszczyznowosc i kompleksowosc ujecia, solidne fundamenty teoretyczne, nowe i oryginalne ujecie problematyki uslug biznesowych i znaczenia rozwoju tych uslug w procesie rozwoju spoleczno-gospodarczego. Z recenzji Prof. Slawomira Bukowskiego

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Mikroekonomia i makroekonomia

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: