Kod: 12917138
W miare zawezania sie pola konkurencji rosnie znaczenie zasobow niematerialnych i innowacyjnych zdolnosci firmy. Zastanowilo wiec wielu badaczy jak relacje miedzyorganizacyjne wplywaja na rozwoj tych zdolnosci. Jednym z pogladow w ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
W miare zawezania sie pola konkurencji rosnie znaczenie zasobow niematerialnych i innowacyjnych zdolnosci firmy. Zastanowilo wiec wielu badaczy jak relacje miedzyorganizacyjne wplywaja na rozwoj tych zdolnosci. Jednym z pogladow wyjasniajacych strategie sieci miedzyorganizacyjnych jest paralelizm konkurowania i wspolpracy. Wspolpraca oznacza poszukiwanie synergii z tych relacji i ma miejsce w procesie kreowania dodatkowej wartosci w sieci, a konkurencja dotyczy podzialu tej wartosci. Zespalanie sie konkurencji i wspolpracy w jeden typ relacji i interakcji okresla sie mianem KOOPETYCJI. Koopetycja, mimo iz jest zjawiskiem stosunkowo mlodym, dynamicznie sie rozwija. Relacje koopetycyjne maja ogromne znaczenie dla strategii rozwoju przedsiebiorstw, relacji miedzy konkurentami, regul gry w sektorach oraz dla rozwoju gospodarek poszczegolnych krajow i regionow. Mimo ich istotnosci, poziom wiedzy dotyczacej ich uwarunkowan, dynamiki i wplywu na rozwoj przedsiebiorstw jest niesatysfakcjonujacy. Dlatego podjelismy badania, ktore maja odpowiedziec na pytania: . Jak koopetycja wplywa na rozwoj przedsiebiorstw wysokich technologii? i odwrotnie, . Jak faza rozwoju przedsiebiorstwa high-tech wplywa na typ relacji koopetecyjnych? Uzyskane odpowiedzi zawarlismy w tej pracy i mamy nadzieje, ze posluza one menedzerom, konsultantom, naukowcom i studentom w dalszym badaniu i stymulowaniu tych relacji.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Gospodarka
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )