Kod: 21147411
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values such as trust, quality, or reliability. This cata ... więcej
82.39 zł
Zwykle: 86.70 zł
Oszczędzasz 4.30 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 48 punkty
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values such as trust, quality, or reliability. This catalog comprehensively
Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design
82.39 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )