Manage Your Online Reputation: Don't Let Angry Clients, Jealous Lovers, or Ruthless Competitors Ruin Your Image / Libristo.pl
Manage Your Online Reputation: Don't Let Angry Clients, Jealous Lovers, or Ruthless Competitors Ruin Your Image

Kod: 12454232

Manage Your Online Reputation: Don't Let Angry Clients, Jealous Lovers, or Ruthless Competitors Ruin Your Image

Autor Tony Wilson

The proliferation of blogs and social media sites is making online reputation management a very hot topic. Yet most people do not understand how to protect and manage their online identity! This ready-to-use manual will teach busi ... więcej

86.71

Zwykle: 91.02 zł

Oszczędzasz 4.31 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Manage Your Online Reputation: Don't Let Angry Clients, Jealous Lovers, or Ruthless Competitors Ruin Your Image

Za ten zakup dostaniesz 50 punkty

Opis

The proliferation of blogs and social media sites is making online reputation management a very hot topic. Yet most people do not understand how to protect and manage their online identity! This ready-to-use manual will teach businesses, families, and individuals how to proactively manage what is said about them online. Author Tony Wilson covers the basics of online reputation management, provides relevant examples and easy-to-follow steps that individuals can take to build, manage and protect their online identity.

Szczegóły książki

86.71

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: