Managing Complexity: Insights, Concepts, Applications / Libristo.pl
Managing Complexity: Insights, Concepts, Applications

Kod: 05281177

Managing Complexity: Insights, Concepts, Applications

Autor Dirk Helbing

The essays and lectures collected in this book center around knowledge transfer from the complex-system sciences to applications in business, industry and society, as viewed from a broad perspective. The contributions aim to raise ... więcej

490.59


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 8 - 10 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Managing Complexity: Insights, Concepts, Applications

Za ten zakup dostaniesz 286 punkty

Opis

The essays and lectures collected in this book center around knowledge transfer from the complex-system sciences to applications in business, industry and society, as viewed from a broad perspective. The contributions aim to raise awareness across the spectrum to meet the increasing need to integrate lessons from complexity research into everyday planning, decision making, logistics or optimization procedures and forecasting. The writing has been largely kept non-technical. Each chapter in Managing Complexity focuses on analyzing real-world complex systems and transferring knowledge from the complex-systems sciences to applications in business, industry and society. The interdisciplinary contributions range from markets and production through logistics, traffic control, and critical infrastructures, up to network design, information systems, social conflicts and building consensus. They serve to raise readers' awareness concerning the often counter-intuitive behavior of complex systems and to help them integrate insights gained in complexity research into everyday planning, decision making, strategic optimization, and policy.§Intended for a broad readership, the contributions have been kept largely non-technical and address a general, scientifically literate audience involved in corporate, academic, and public institutions.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

490.59

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: