Managing Corporate Reputation / Libristo.pl
Managing Corporate Reputation

Kod: 05113494

Managing Corporate Reputation

Autor Susan Croft, John Dalton

You cannot ignore that corporations are under the microscope as never before. It's not surprising that reputation has moved to the centre of strategic thinking. but how many companies know how to manage or measure it - let alone h ... więcej

992.05

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Managing Corporate Reputation

Za ten zakup dostaniesz 578 punkty

Opis

You cannot ignore that corporations are under the microscope as never before. It's not surprising that reputation has moved to the centre of strategic thinking. but how many companies know how to manage or measure it - let alone have a reputation strategy? Far too few. Now this expert, readable and practical report puts that right. The dynamics of corporate reputation...and the factors governing is are complex. Will an ethical stance lead to grown of reputation capital? Will that result in improved financial performance? What are the issues that can impact most on reputation, and how best to minimise risk? There are just some of the topics addressed by this report. Factors that have focused on fiercer spotlight on reputation - corporate scandals exposed in the media - pressure from NGOs - corporate governance issues - globalisation and increased competition - trade liberalisation and increasing competition This report shows you how to: - develop PR, brands and relationship management as the vanguards of your corporate reputation - strengthen your internal as well as external communications - improve the effective management of your stakeholders - build trust in the corporation at a time of failing confidence and increasing media pressure

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies

992.05

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: