Managing Outside Pressure / Libristo.pl
Managing Outside Pressure

Kod: 04895280

Managing Outside Pressure

Autor Matthias Winter, Ulrich Steger

"The value of Managing Outside Pressure is that, not only is it a handbook on issues identification and issues management, but it provokes thoughts about the evolution into reputation management." --C.A.J. Herkstroter, Chairman of ... więcej

472.75


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Managing Outside Pressure

Za ten zakup dostaniesz 275 punkty

Opis

"The value of Managing Outside Pressure is that, not only is it a handbook on issues identification and issues management, but it provokes thoughts about the evolution into reputation management." --C.A.J. Herkstroter, Chairman of the Committee of Managing Directors of the Royal Dutch/Shell Group of Companies "We have learned a that a company needs to establish and promote a dialogue with all its stakeholders. In brief: you can only realize what you can communicate. Against this background, I find this book to be very helpful in identifying and assessing issues that have the potential to develop into corporate crises." --Jurgen Dorman, CEO of Hoechst Corporation "You dona t have to be a giant like Nike, Shell or Texaco to come unstuck as campaigners spotlight your real (or perceived) corporate weakness. Winter and Steger provide excellent advice on how to predict and manage external pressures. Remember, though, the real trick is to use such pressures to drive internal change." --John Elkington, Chairman, SustaiAbility; author, Cannibals with Forks: The triple bottom line of 21st century business "Brand and reputation are ever more important for value creation. Matthias Winter and Ulrich Steger launch a powerful new tool to manage reputation. It arms managers with a smart detector for potential public sparks or powder kegs. It offers options to keep them safely apart and rather design win--win solutions." --Claude Fussler, Vice--President for the Environment, Dow Europe

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Politics & government Political activism

472.75

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: