Mark of the Social / Libristo.pl
Mark of the Social

Kod: 04943097

Mark of the Social

Autor Margaret Gilbert, John D. Greenwood

Behavior, language, development, identity, and science-all of these phenomena are commonly characterized as 'social' in nature. But what does it mean to be 'social'? Is there any intrinsic 'mark' of the social shared by these phen ... więcej

719.26


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Mark of the Social

Za ten zakup dostaniesz 419 punkty

Opis

Behavior, language, development, identity, and science-all of these phenomena are commonly characterized as 'social' in nature. But what does it mean to be 'social'? Is there any intrinsic 'mark' of the social shared by these phenomena? In the first book to shed light on this foundational question, twelve distinguished philosophers and social scientists from several disciplines debate the mark of the social. Their varied answers will be of interest to sociologists, anthropologists, philosophers, psychologists, and anyone interested in the theoretical foundations of the social sciences.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

719.26

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: