Marketing and American Consumer Culture / Libristo.pl
Marketing and American Consumer Culture

Kod: 14208695

Marketing and American Consumer Culture

Autor Arthur Asa Berger

In this book, Arthur Asa Berger offers an introduction and critical overview of American consumer culture and Marketing and Advertising theories from a variety of critical, cultural studies perspectives. Condensing various courses ... więcej

311.11


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Marketing and American Consumer Culture

Za ten zakup dostaniesz 181 punkty

Opis

In this book, Arthur Asa Berger offers an introduction and critical overview of American consumer culture and Marketing and Advertising theories from a variety of critical, cultural studies perspectives. Condensing various courses and schools of thought into one concise, yet comprehensive work, Berger creates an indispensable resource for understanding critical discourse and semiotic approaches to Marketing and Advertising.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Language linguistics Semantics, discourse analysis, etc

311.11

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: