Marketing dla inzynierow / Libristo.pl
Marketing dla inzynierow

Kod: 12877605

Marketing dla inzynierow

Autor Agnieszka Izabela Baruk

Podrecznik stanowi kompendium wiedzy na temat wspolczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunkow rozwoju, ale rowniez ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie beda mu towarzyszyc w przyszlosci. Zwrocono w nim ... więcej

60.73

Zwykle: 66.44 zł

Oszczędzasz 5.70 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy do 4 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Marketing dla inzynierow

Za ten zakup dostaniesz 35 punkty

Opis

Podrecznik stanowi kompendium wiedzy na temat wspolczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunkow rozwoju, ale rowniez ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie beda mu towarzyszyc w przyszlosci. Zwrocono w nim zwlaszcza uwage na: partnerskie podejscie do podmiotow rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywcow finalnych poprzez wlaczanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejscia do pracownikow, pozwalajacego na zaspokajanie ich oczekiwan, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangazowania w osiaganie rynkowych celow przedsiebiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerow i rynkowej edukacji nabywcow finalnych. W ksiazce autorzy zwracaja szczegolna uwage na: · geneze, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszle tendencje i wyzwania wspolczesnego marketingu; · partnerskie podejscie do podmiotow rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); · aktywizowanie nabywcow finalnych poprzez wlaczanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); · stosowanie marketingowego podejscia do pracownikow, pozwalajacego na zaspokajanie ich oczekiwan, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangazowania w osiaganie rynkowych celow przedsiebiorstwa (marketing personalny); · przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerow i rynkowej edukacji nabywcow finalnych. Ksiazka jest przeznaczona dla studentow zarzadzania na wyzszych uczelniach roznych typow oraz sluchaczy szkolen i podyplomowych studiow menedzerskich.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Technika. Mechanika techniczna

60.73

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: