Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers / Libristo.pl
Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers

Kod: 14230381

Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers

Autor Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Den Huan Hooi

Asia is the most populated geographical region, with 50% of the world's inhabitants living there. Coupled that with the impressive economic growth rates in many Asian countries, the region provides a very attractive and lucrative ... więcej

153.62


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers

Za ten zakup dostaniesz 89 punkty

Opis

Asia is the most populated geographical region, with 50% of the world's inhabitants living there. Coupled that with the impressive economic growth rates in many Asian countries, the region provides a very attractive and lucrative market for many businesses

Szczegóły książki

153.62

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: