Marketing nieruchomosci / Libristo.pl
Marketing nieruchomosci

Kod: 12902476

Marketing nieruchomosci

Autor Lukasz Kruszewski

Ksiazka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaz nieruchomosci, przez pryzmat wartosci i pragnien klienta kupujacego. Autor koncentruje sie na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mowi Lukasz Kruszewski "(...) cechy tec ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Marketing nieruchomosci

Opis

Ksiazka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaz nieruchomosci, przez pryzmat wartosci i pragnien klienta kupujacego. Autor koncentruje sie na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mowi Lukasz Kruszewski "(...) cechy techniczne, uzytkowe czy finansowe nie sa wcale najwazniejsze. Istotniejszy jest styl zycia, ktory kupujemy. To wlasnie ze wzgledu na ow styl klienci szukaja odpowiedniego pietra, powierzchni czy lokalizacji. Nigdy odwrotnie. A jesli tak, to i sprzedaz powinna sie od niego zaczynac." W bardzo logiczny i uporzadkowany sposob autor przechodzi od teorii przez praktyke do refleksji i dobrych wskazowek. Przedstawia wiele przykladow z wlasnego doswiadczenia. Koniecznie przeczytaj "Marketing nieruchomosci. Home branding praktycznie" i dowiedz sie: - czym sa fundamenty "zycia oferty" i dlaczego koncepcja 3K stanowi kregoslup pracy z oferta - jak stworzyc plan sprzedazy opierajac sie na zasadach marketingowych - na czym polega home staging oraz jak wielka jest sila promocyjnej fotografii nieruchomosci, - jak skutecznie wypromowac sie w nowych mediach - dlaczego trzeba tworzyc wartosci dla klienta, a nie tylko zaspakajac jego potrzeby - na czym nalezy sie koncentrowac aby budowac "samonapedzajaca sie sprzedaz". Ksiazka adresowana jest do praktykow. Polecamy ja rowniez tym ktorzy sa o krok od kariery w nieruchomosciach, potrzebuja tylko zachety do rozpoczecie swojej drogi w home brandingu. - - - - - - - - Bardzo podoba mi sie zwrocenie uwagi na role emocji w procesie zakupu nieruchomosci. Wydawaloby sie, patrzac na ten rynek, ze to glownie parametry techniczne decyduja o wyborze. Na szczescie emocje sa tu chyba najwazniejsze. W koncu kupujemy dom, a pojecie domu jest zwiazane z chyba najsilniejszymi emocjami. Autor posuwa sie jeszcze dalej. Wprowadza metafizyke. (..) Uwazam, ze jest to absolutnie unikalna pozycja na polskim rynku, a moze nawet w ogole. Z takim podejsciem i rozumieniem marketingu nieruchomosci nie spotkalem sie. Maciej Teslawski, strateg marketingowy, niezalezny konsultant Ksiazka Lukasza Kruszewskiego przedstawia kluczowe elementy marketingu sprzedazowego mieszkan i domow, odnoszac sie do najnowszych trendow rynkowych i zmieniajacej sie psychologii ludzkich zachowan. Od poczatku do konca, Lukasz w jasny i przejrzysty sposob omawia kwestie marketingu nieruchomosci przekladajac zlozona teorie behawioralna na praktyczne sytuacje i dzialania. Adam Polanowski, ekspert rynku nieruchomosci

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: