Kod: 12902476
Ksiazka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaz nieruchomosci, przez pryzmat wartosci i pragnien klienta kupujacego. Autor koncentruje sie na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mowi Lukasz Kruszewski "(...) cechy tec ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Ksiazka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaz nieruchomosci, przez pryzmat wartosci i pragnien klienta kupujacego. Autor koncentruje sie na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mowi Lukasz Kruszewski "(...) cechy techniczne, uzytkowe czy finansowe nie sa wcale najwazniejsze. Istotniejszy jest styl zycia, ktory kupujemy. To wlasnie ze wzgledu na ow styl klienci szukaja odpowiedniego pietra, powierzchni czy lokalizacji. Nigdy odwrotnie. A jesli tak, to i sprzedaz powinna sie od niego zaczynac." W bardzo logiczny i uporzadkowany sposob autor przechodzi od teorii przez praktyke do refleksji i dobrych wskazowek. Przedstawia wiele przykladow z wlasnego doswiadczenia. Koniecznie przeczytaj "Marketing nieruchomosci. Home branding praktycznie" i dowiedz sie: - czym sa fundamenty "zycia oferty" i dlaczego koncepcja 3K stanowi kregoslup pracy z oferta - jak stworzyc plan sprzedazy opierajac sie na zasadach marketingowych - na czym polega home staging oraz jak wielka jest sila promocyjnej fotografii nieruchomosci, - jak skutecznie wypromowac sie w nowych mediach - dlaczego trzeba tworzyc wartosci dla klienta, a nie tylko zaspakajac jego potrzeby - na czym nalezy sie koncentrowac aby budowac "samonapedzajaca sie sprzedaz". Ksiazka adresowana jest do praktykow. Polecamy ja rowniez tym ktorzy sa o krok od kariery w nieruchomosciach, potrzebuja tylko zachety do rozpoczecie swojej drogi w home brandingu. - - - - - - - - Bardzo podoba mi sie zwrocenie uwagi na role emocji w procesie zakupu nieruchomosci. Wydawaloby sie, patrzac na ten rynek, ze to glownie parametry techniczne decyduja o wyborze. Na szczescie emocje sa tu chyba najwazniejsze. W koncu kupujemy dom, a pojecie domu jest zwiazane z chyba najsilniejszymi emocjami. Autor posuwa sie jeszcze dalej. Wprowadza metafizyke. (..) Uwazam, ze jest to absolutnie unikalna pozycja na polskim rynku, a moze nawet w ogole. Z takim podejsciem i rozumieniem marketingu nieruchomosci nie spotkalem sie. Maciej Teslawski, strateg marketingowy, niezalezny konsultant Ksiazka Lukasza Kruszewskiego przedstawia kluczowe elementy marketingu sprzedazowego mieszkan i domow, odnoszac sie do najnowszych trendow rynkowych i zmieniajacej sie psychologii ludzkich zachowan. Od poczatku do konca, Lukasz w jasny i przejrzysty sposob omawia kwestie marketingu nieruchomosci przekladajac zlozona teorie behawioralna na praktyczne sytuacje i dzialania. Adam Polanowski, ekspert rynku nieruchomosci
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )