Kod: 12899619
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez torunskiego politologa M. Jezinskiego spelnia zaznaczone wyzej wymogi. Na podkreslenie zasluguje fakt, ze zespol autorski (z redaktorem naczelnym wlacznie) to grono mlodych politologow z cal ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez torunskiego politologa M. Jezinskiego spelnia zaznaczone wyzej wymogi. Na podkreslenie zasluguje fakt, ze zespol autorski (z redaktorem naczelnym wlacznie) to grono mlodych politologow z calego kraju, majacych na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badan nad marketingiem politycznym. Mozna smialo powiedziec, ze jest to czolowka badaczy powyzszej problematyki. Recenzowana ksiazka jest tez "zywym" dowodem aktywnosci powolanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do ktorego wiekszosc autorow nalezy oraz integracji srodowiska podejmujacego problematyke marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badan empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespolu jest ksiazka o duzym ladunku teoretycznym, podejmujaca mniej dotad penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierajaca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorzadowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachecajaca do dalszej dyskusji. [...] Fragment recencji prof. dr hab. Andrzej Antoszewski
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: