Marketing produktow zywnosciowych / Libristo.pl
Marketing produktow zywnosciowych

Kod: 12874007

Marketing produktow zywnosciowych

Autor Czeslaw Kos, Joanna Szwacka-Salmonowicz

Problematyka marketingu produktow zywnosciowych do niedawna pozostawala w Polsce na uboczu zainteresowan badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentow marketingowych nie znajdowalo bowiem zastosowania w warunkach stalych n ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Marketing produktow zywnosciowych

Opis

Problematyka marketingu produktow zywnosciowych do niedawna pozostawala w Polsce na uboczu zainteresowan badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentow marketingowych nie znajdowalo bowiem zastosowania w warunkach stalych niedoborow na rynku produktow zywnosciowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce te sytuacje zmienilo. Marketing znalazl sie w centrum zainteresowania wielu osob, instytucji i przedsiebiorstw. Nauka marketingu stala sie pilna potrzeba.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Kucharstwo. Żywność. Gastronomia


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: