Mastering Your Key Accounts: Maximize Relationships; Create Strategic Partnerships; Increase Sales / Libristo.pl
Mastering Your Key Accounts: Maximize Relationships; Create Strategic Partnerships; Increase Sales

Kod: 12338458

Mastering Your Key Accounts: Maximize Relationships; Create Strategic Partnerships; Increase Sales

Autor Stephan Schiffman

For sales managers, the need to keep key accounts happy--and growing--is just as important as closing the first deal. In Mastering Your Key Accounts, world-renowned sales guru Stephan Schiffman teaches sales managers to identify k ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Mastering Your Key Accounts: Maximize Relationships; Create Strategic Partnerships; Increase Sales

Opis

For sales managers, the need to keep key accounts happy--and growing--is just as important as closing the first deal. In Mastering Your Key Accounts, world-renowned sales guru Stephan Schiffman teaches sales managers to identify key team players, and build alliances to conquer vital territories through developing a Major Account Mapping worksheet. Armed with Schiffman's dynamic action plan, readers can generate new business, penetrate new accounts, and maximize existing relationships with key clients.

Szczegóły książki

250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: