Kod: 04850962
Using a sample of European newspapers and their TV listings as a stepping stone, "Media, Markets and Public Spheres "presents an overview of changes in European public spheres over the last fifty years. With in-depth analyses of s ... więcej
166.42 zł
Zwykle: 175.23 zł
Oszczędzasz 8.80 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 97 punkty
Using a sample of European newspapers and their TV listings as a stepping stone, "Media, Markets and Public Spheres "presents an overview of changes in European public spheres over the last fifty years. With in-depth analyses of structural changes in press and broadcasting, changing relations between media, and changes in media policies, this book explores how and why the media decisively influence most aspects of society. "Media, Markets and Public Spheres" will be useful to students in media and communication studies and European studies, as well as for those studying sociology and political science.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies
166.42 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )