Kod: 12921453
Publikacja mierzy sie z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka sa nauki o mediach, stawiajac sobie za cel okreslenie jej tozsamosci metodologicznej oraz zrodel. Jest to zadanie powazne i trudne. Chcac odniesc sie do m ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Publikacja mierzy sie z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka sa nauki o mediach, stawiajac sobie za cel okreslenie jej tozsamosci metodologicznej oraz zrodel. Jest to zadanie powazne i trudne. Chcac odniesc sie do mediow masowych, nalezy bowiem uwzglednic rozne grupy problemow. Kazdy z nich moglby, a nawet powinien byc rozpatrywany z kilku punktow widzenia. Na ksiazke skladaja sie e artykuly przygotowane przez kompetentnych autorow, w ktorych w sposob ciekawy odnosza sie oni do wielu aspektow teoretycznych zwiazanych z naukami o mediach. Dzieki takim opracowaniom pojawiaja sie wspolnie definiowane zjawiska, okreslane sa problemy do rozwiazania, przyjmowane techniki i metody badan. Publikacja ta jest wiec kolejnym krokiem na drodze do wypracowania zalozen metodologicznych w srodowisku medioznawczym w Polsce. Prof.. Dr hab.. Marek Jablonowski, Uniwersytet Warszawski
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )