Kod: 01897298
Ein umfassendes Kompendium zur Bedeutung der Marke in Hotellerie und Gastronomie alle Aspekte des Markenmanagements ausführlich erläutert. Mit aktuellen Fallstudien, Umsetzungserfahrungen und theoretischen Grundlagen ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Ein umfassendes Kompendium zur Bedeutung der Marke in Hotellerie und Gastronomie alle Aspekte des Markenmanagements ausführlich erläutert. Mit aktuellen Fallstudien, Umsetzungserfahrungen und theoretischen Grundlagen
Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Management
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )