Kod: 12916166
Ksiazka zawiera szczegolowy, doskonale uporzadkowany przeglad pojec, koncepcji, zagadnien i metod komunikowania. Jest udana proba wyjscia poza stereotypowe ujecia masowego komunikowania, ktorego charakter wyznaczaja nowoczesne tec ... więcej
57.11 zł
Zwykle: 70.73 zł
Oszczędzasz 13.62 zł
Za ten zakup dostaniesz 33 punkty
Ksiazka zawiera szczegolowy, doskonale uporzadkowany przeglad pojec, koncepcji, zagadnien i metod komunikowania. Jest udana proba wyjscia poza stereotypowe ujecia masowego komunikowania, ktorego charakter wyznaczaja nowoczesne technologie. W ujeciu interdyscyplinarnym podaje definicje kultury antropologiczne i socjologiczne, skonfrontowane z problemami, jakie niesie dzisiejsza kultura mediow. Ksiazka wzbogaca wiedze o zlozonej i fascynujacej problematyce zwiazkow jezyka, kultury i komunikacji. Jest nowatorska w tresci - stanowi calosciowe ujecie nowoczesnych badan z zakresu nauk o komunikacji - oraz nowatorska takze dzieki pomyslowej formie prezentowania bogatych tresci. Zarysowuje rownoczesnie nowe perspektywy poznawcze. Przystepna forma przekazu - praca jest napisana plynnym, spojnym i przejrzystym jezykiem - sprawi, ze stanie sie zapewne ksiazka poszukiwana na rynku wydawniczym.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
57.11 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )