Kod: 06761175
Helps managers improve the service they provide to customers (or to the public) and reduce costs, improve performance and boost staff morale. In this title, the author introduces its key terms and techniques for reaching an unders ... więcej
52.45 zł
Zwykle: 61.77 zł
Oszczędzasz 9.32 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 31 punkty
Helps managers improve the service they provide to customers (or to the public) and reduce costs, improve performance and boost staff morale. In this title, the author introduces its key terms and techniques for reaching an understanding of the root causes of the particular problems facing your organisation.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Organizational theory & behaviour
52.45 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )