Neuromarketing / Libristo.pl
Neuromarketing

Kod: 07049109

Neuromarketing

Autor Robert Schønthal Preuss

This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discussions and opinions on the use of neuromarketing. Specifically, it tests the hypothesis that neuromarketing is a valid marketing too ... więcej

253.25


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Neuromarketing

Za ten zakup dostaniesz 148 punkty

Opis

This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discussions and opinions on the use of neuromarketing. Specifically, it tests the hypothesis that neuromarketing is a valid marketing tool that can help marketers optimize their marketing efforts and the return on their marketing investments. To do so, the book answers three research questions: (1) Is neuromarketing a valid marketing tool? , (2) Where is it optimal to deploy neuromarketing? and, (3) How can neuromarketing be deployed? . The result is an exploratory and theoretically grounded book on neuromarketing that can help aid marketing managers, marketers, and individuals, in their continuing quest to unlock the mysteries behind consumer decision-making and purchasing behaviors.

Szczegóły książki

253.25

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: