Neuroshima Konwoj 2.0 / Libristo.pl
Neuroshima Konwoj 2.0

Kod: 11268401

Neuroshima Konwoj 2.0

Autor Ignacy Trzewiczek

Konwoj to gra karciana dla dwoch graczy, ktorej akcja rozgrywa sie w postapokaliptycznym swiecie Neuroshimy, znanym z takich gier jakNeuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, swiecie, w ktorym ludzkosc walczy z armia Molocha, napier ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Neuroshima Konwoj 2.0

Opis

Konwoj to gra karciana dla dwoch graczy, ktorej akcja rozgrywa sie w postapokaliptycznym swiecie Neuroshimy, znanym z takich gier jakNeuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, swiecie, w ktorym ludzkosc walczy z armia Molocha, napierajaca od polnocy bezlitosna, rosnaca z kazdym dniem konstrukcja zamieniajaca swiat w gigantyczna automatyczna fabryke, w ktorej nie ma miejsca na ludzi. Konwoj jest gra asymetryczna - jeden z graczy kieruje tytulowym konwojem poteznych maszyn Molocha, ktore zmierzaja w kierunku Nowego Jorku obracajac w ruine mijane po drodze miasta. Jego celem jest dotrzec do Nowego Jorku i obrocic go w perzyne. Gracz dysponuje talia 35 kart zawierajaca maszyny Molocha (znane z Neuroshimy Hex roboty takie jak Dzialo Gaussa, Klaun, czy Juggernaut), moduly, dolaczane do maszyn (m.in. modul Sieci, modul Kasparov) oraz karty specjalne (jak Odepchniecie, czy Ruch). Wystawia je w kolejnych miastach starajac sie obrocic ludzkie osady w pyl i przygotowac sie do finalowej batalii o Nowy Jork... Drugi z graczy dowodzi oddzialami partyzanow Posterunku. Ostrzeliwuja oni roboty Molocha przez cala ich droge az do ostatecznej bitwy w Nowym Jorku. Talia Posterunku takze zawiera 35 kart. Gracze znajda w niej zolnierzy Posterunku (znane z Neuroshimy Hex jednostki takie jak Biegacz, czy Operator CKM), budynki (takie jak Bunkier, czy Dzialo EMP) oraz wiele kart specjalnych (Ruch, Odwrot, Medyk i inne). Celem gracza Posterunku jest wygrac choc kilka bitew, choc na chwile spowolnic marsz Molocha i przygotowac mozliwie najwieksze pieklo w samym Nowym Jorku. Rozgrywka trwa 30-45 minut, wymaga sporej dozy kombinowania, blefowania, przewidywania tego jakie karty przeciwnik moze miec na rece i na co go aktualnie stac, obfituje w wiele zwrotow akcji i jak zwykle w przypadku gier z Portalu w swietny sposob laczy fabule gry z elegancka mechanika. Zawartosc pudelka: 35 kart talii Molocha (63x88mm), 35 kart talii Posterunku (63x88mm), 5 plansz Miast, zetony, instrukcja Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2 Czas rozgrywki: 30 minut

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja Hobby. Rekreacja Gry i zabawy towarzyskie. ??amigłówki. Szachy. Karty


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: