News Flash - Journalism, Infotainment and the Bottom-Line Business of Broadcast News / Libristo.pl
News Flash - Journalism, Infotainment and the Bottom-Line Business of Broadcast News

Kod: 04883230

News Flash - Journalism, Infotainment and the Bottom-Line Business of Broadcast News

Autor Bonnie Anderson

While talking heads debate the media's alleged conservative or liberal bias, award-winning journalist Bonnie Anderson knows that the problem with television news isn't about the Left versus the Right--it's all about the money. Fro ... więcej

146


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o News Flash - Journalism, Infotainment and the Bottom-Line Business of Broadcast News

Za ten zakup dostaniesz 84 punkty

Opis

While talking heads debate the media's alleged conservative or liberal bias, award-winning journalist Bonnie Anderson knows that the problem with television news isn't about the Left versus the Right--it's all about the money. From illegal hiring practices to ethnocentric coverage to political cheerleading, News Flash exposes how American broadcast conglomerates' pursuit of the almighty dollar consistently trumps the need for fair and objective reporting. Along the way to the bottomline, the proud tradition of American television journalism has given way to an entertainment-driven industry that's losing credibility and viewers by the day. As someone who has worked as both a broadcast reporter and a network executive, Anderson details how the networks have been co-opted by bottom-line thinking that places more value on a telegenic face than on substantive reporting. Network executives-the real power in broadcast journalism-are increasingly employing tactics and strategies from the entertainment industry. They "cast" reporters based on their ability to "project credibility," value youth over training and experience, and often greenlight coverage only if they can be assured that it will appeal to advertiser-friendly demographics.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

146

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: