Kod: 01201982
As high street and main street businesses continue to suffer, there's a new rule in business: forget about the general audience and instead stake out an identifiable niche. Woolworths suffered from a lack of identity and found tha ... więcej
52.01 zł
Zwykle: 67.86 zł
Oszczędzasz 15.85 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 30 punkty
As high street and main street businesses continue to suffer, there's a new rule in business: forget about the general audience and instead stake out an identifiable niche. Woolworths suffered from a lack of identity and found that low quality and low price wasn't enough; General Motors crashed as motorists failed to distinguish between cars in their range. Yet HBO, Moleskine and specialist media like The Economist have all succeeded by building their authority over narrow areas of expertise and cultivating a passionate following - and their profits have mushroomed. Fascinating and thought-provoking, Niche is a superb examination of how innovation and profitability are moving to a series of tightly defined but globally scattered niches, bound together by the reach of the net.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
52.01 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )