Kod: 12902032
"Glownym celem mojego studium jest zbadanie zakresu mozliwosci budowania podmiotowych relacji pomiedzy uzytkownikami roznych technologii medialnych a komunikowanymi za ich posrednictwem sensami" - pisze Autor we wstepie. W tym cel ... więcej
38.96 zł
Zwykle: 50.62 zł
Oszczędzasz 11.66 zł
Za ten zakup dostaniesz 23 punkty
"Glownym celem mojego studium jest zbadanie zakresu mozliwosci budowania podmiotowych relacji pomiedzy uzytkownikami roznych technologii medialnych a komunikowanymi za ich posrednictwem sensami" - pisze Autor we wstepie. W tym celu posluzyl sie dobrze zdefiniowanym i zastosowanym pojeciem wehikulu, jako roznoraka technologiczna struktura zaposredniczenia odbiorcy w urzadzeniach, sprawiajaca, ze doswiadczenie ludzkie zyskuje wymiar i tresc, a technologia staje sie medium dla zachowania i odczuwania. Tematyka ta jest dobrze przedstawiona od strony jej znaczenia dla czlowieka, jak rowniez ilosci przykladow takich zjawisk oraz konsekwencji ich oddzialywania. prof. Michal Ostrowicki Zakres potencjalnych czytelnikow tej publikacji moze byc zdecydowanie szerszy niz tylko kregi znawcow czy tez studentow kierunkow medioznawczych i filmoznawczych. Kultura audiowizualna oraz problematyka wirtualnosci w ramach cyberkultury to obecnie centralne kwestie kultury i to nie tylko w perspektywie studiow nad nowymi mediami. Konwergencyjny charakter wspolczesnej kultury opartej na aparatach medialnych wymaga takze podejscia interdyscyplinarnego oraz szerokich kompetencji badawczych, ktore z pewnoscia reprezentuje Autor recenzowanej publikacji. prof. Piotr Zawojski
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Relacje interpersonalne
38.96 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )