Oekonomische und oekologische Effekte von «Just-In-Time»-Konzepten am Beispiel der deutschen Reifenindustrie / Libristo.pl
Oekonomische und oekologische Effekte von «Just-In-Time»-Konzepten am Beispiel der deutschen Reifenindustrie

Kod: 14431780

Oekonomische und oekologische Effekte von «Just-In-Time»-Konzepten am Beispiel der deutschen Reifenindustrie

Autor Rolf Henning

Der Begriff «Just-In-Time» spielt in der Automobilzulieferindustrie eine zunehmend bedeutende Rolle, weil das Diktat des Wettbewerbs zu einer Optimierung sämtlicher logistischer Prozesse zwingt. Die Automobilhersteller schöpfen di ... więcej

325.83

Zwykle: 342.97 zł

Oszczędzasz 17.13 zł


Dodruk
Termin nieznany

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Oekonomische und oekologische Effekte von «Just-In-Time»-Konzepten am Beispiel der deutschen Reifenindustrie

Za ten zakup dostaniesz 188 punkty

Opis

Der Begriff «Just-In-Time» spielt in der Automobilzulieferindustrie eine zunehmend bedeutende Rolle, weil das Diktat des Wettbewerbs zu einer Optimierung sämtlicher logistischer Prozesse zwingt. Die Automobilhersteller schöpfen die Rationalisierungspotentiale aller Produktionsstufen weitgehend aus. Auf der Beschaffungsseite schlagen diese Bemühungen direkt auf die Reifenproduzenten durch. Um die Lager- und Kapitalbindungskosten zu senken, verlangen die Automobilhersteller zunehmend eine produktionssynchrone Anlieferung. Die Untersuchung zeigt die Reaktionsmöglichkeiten der Reifenindustrie auf und beleuchtet das ganze Spektrum von ökonomischen und ökologischen Folgen mit Blick auf Kosten- und Nutzengesichtspunkte.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing

325.83

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: