Organizational Communication: A Critical Introduction / Libristo.pl
Organizational Communication: A Critical Introduction

Kod: 13576480

Organizational Communication: A Critical Introduction

Autor Dennis K. Mumby

Organizational Communication is the first textbook in the field written from a critical perspective, while providing a comprehensive survey of theory and research in organizational communication. It familiarizes students with the ... więcej

980.26

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Organizational Communication: A Critical Introduction

Za ten zakup dostaniesz 566 punkty

Opis

Organizational Communication is the first textbook in the field written from a critical perspective, while providing a comprehensive survey of theory and research in organizational communication. It familiarizes students with the field of organizational communication-historically, conceptually, and practically-and challenges them to reconsider their common sense understandings of work and organizations, preparing them for participation in 21st century organizational settings.

Linking theory with practice, Mumby explores the significant role played by organizations and corporations in constructing our identities. He provides important ways for students to critically reflect on their own relationships to work, consumption, and organizations. This edition includes the most recent advances in research and theory, and incorporates new contemporary examples and case studies throughout the text.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

980.26

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: