Kod: 04621764
Managers are often asked to both measure their performance and be customer-focused. This is a step-by-step guide to creating customer-oriented measurements at the working level. It explores the use of general performance measureme ... więcej
808.41 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 471 punkty
Managers are often asked to both measure their performance and be customer-focused. This is a step-by-step guide to creating customer-oriented measurements at the working level. It explores the use of general performance measurement as a management tool for control, customer satisfaction and business improvement. It also addresses the procedures for identifying, designing, monitoring and using measurements and how to implement other objectives and initiatives within the organization.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
808.41 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )