Oxford Handbook of Social Influence / Libristo.pl
Oxford Handbook of Social Influence

Kod: 16211274

Oxford Handbook of Social Influence

Autor Stephen G. Harkins, Kipling D. Williams, Jerry M. Burger

The Oxford Handbook of Social Influence restores this important field to its once preeminent position within social psychology. Editors Harkins, Williams, and Burger lead a team of leading scholars as they explore a variety of top ... więcej

1094.29


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 9 - 13 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Oxford Handbook of Social Influence

Za ten zakup dostaniesz 632 punkty

Opis

The Oxford Handbook of Social Influence restores this important field to its once preeminent position within social psychology. Editors Harkins, Williams, and Burger lead a team of leading scholars as they explore a variety of topics within social influence, seamlessly incorporating a range of analyses (including intrapersonal, interpersonal, and intragroup), and examine critical theories and the role of social influence in applied settings today.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

1094.29

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: