Pensar -en- imágenes : filosofía en la publicidad / Libristo.pl
Pensar -en- imágenes : filosofía en la publicidad

Kod: 13182110

Pensar -en- imágenes : filosofía en la publicidad

Autor Pablo Redondo Sánchez, Sebastián Salgado González

El propósito del libro es desplegar bajo una mirada filosófica aquello que los publicistas quizá no han pensado, pero que actúa calladamente en su labor. Partiendo del producto que estos presentan y, ante todo, del modo como prete ... więcej

63.86


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 6 - 10 dni
Dodaj do schowka
Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Pensar -en- imágenes : filosofía en la publicidad

Za ten zakup dostaniesz 37 punkty

Opis

El propósito del libro es desplegar bajo una mirada filosófica aquello que los publicistas quizá no han pensado, pero que actúa calladamente en su labor. Partiendo del producto que estos presentan y, ante todo, del modo como pretenden convencer al consumidor, los autores desvelan aspectos característicos de nuestro tiempo, mostrando a la vez lasconexiones pertinentes con el fondo filosófico que los sustenta.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po hiszpańsku Politica, religión y filosofia Filosofia

63.86

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: