Pharmaceutical Metrics / Libristo.pl
Pharmaceutical Metrics

Kod: 04621845

Pharmaceutical Metrics

Autor D. Zuckerman

'What gets measured gets fixed', and this is as true of the pharmaceutical industry as any other. The problem is that pharmaceutical businesses are complex. Drug research and development involves extended and expensive processes; ... więcej

778.49

Zwykle: 778.54 zł

Oszczędzasz 0.05 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Pharmaceutical Metrics

Za ten zakup dostaniesz 453 punkty

Opis

'What gets measured gets fixed', and this is as true of the pharmaceutical industry as any other. The problem is that pharmaceutical businesses are complex. Drug research and development involves extended and expensive processes; defining appropriate metrics for these processes is not easy, yet ineffective or misguided metrics can be more damaging than none at all. David Zuckerman's "Pharmaceutical Metrics" is an extremely practical step-by-step guide to selecting a system, selling it to top management, choosing, and defining the right metrics for your system, communicating and displaying the results. And because metrics are about how to shape and develop your business, he explores how to deploy them organization-wide, and make sure that they are driving business improvement. In order to reflect the needs of different types of pharmaceutical company the author uses four sample companies, throughout the book, to illustrate the principles for 'big pharma', 'micro pharma', a virtual development company and a CRO. Dave Zuckerman's readable guide shows you how to select appropriate metrics, design effective systems, and use the data to drive every aspect of a pharmaceutical business: the employees, the processes, the customers and the financials.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

778.49

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: