Kod: 12886791
Plany marketingowe to polskie wydanie swiatowego bestsellera. Ksiazka napisana jest przez dwoch znakomitych i znanych na calym swiecie specjalistow z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposob szczegolowo prezentuje wszystkie ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Plany marketingowe to polskie wydanie swiatowego bestsellera. Ksiazka napisana jest przez dwoch znakomitych i znanych na calym swiecie specjalistow z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposob szczegolowo prezentuje wszystkie najwazniejsze zagadnienia planowania marketingowego: - proces tworzenia, wdrazania i audytu planu marketingowego - cele i strategie marketingowe - wybor srodkow zintegrowanej komunikacji marketingowej - planowanie sprzedazy oraz cen - zarzadzanie kanalami dystrybucji, w tym handel internetowy - zarzadzanie relacjami z klientami - typowe problemy podczas wdrazania planu i sposoby ich rozwiazywania - sposoby pomiaru efektywnosci planowania marketingowego. Przedstawiane zagadnienia sa zilustrowane licznymi przykladami i studiami przypadkow, a praktyczne wskazowki i formularze ulatwia menedzerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Kazdy rozdzial zawiera rowniez pytania i cwiczenia pomagajace czytelnikowi w przyswojeniu materialu.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )