Political Marketing and the 2015 UK General Election / Libristo.pl
Political Marketing and the 2015 UK General Election

Kod: 02935526

Political Marketing and the 2015 UK General Election

Autor Darren G. Lilleker, Mark Pack

This book brings together§leading scholars to analyze political marketing in the context of the UK 2015§General Election. Election campaigns represent a time of intense marketing, including:§the communication of party, party leade ... więcej

288.60


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Political Marketing and the 2015 UK General Election

Za ten zakup dostaniesz 168 punkty

Opis

This book brings together§leading scholars to analyze political marketing in the context of the UK 2015§General Election. Election campaigns represent a time of intense marketing, including:§the communication of party, party leader and candidate brands; the design and§dissemination of key messages and policy proposals; identification of target voters;§setting out strategies for the campaign; and translating strategies into§specific communication tactics. Each chapter of this book has been specifically§commissioned to focus on one of these aspects of the campaign (targeted§campaigning, branding, core messages, advertising, media management, online§campaigning and the campaign in the marginal seats). The collection offers§insights into the most interesting and innovative aspects of the 2015 election campaign,§determining how levels parties with differing resource approach elections and§with what impacts, as well as what we can learn more broadly about marketing at§general elections. The chapters are developed to make the topic accessible to§non-scholars and to have real-world relevance.§

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Politics & government Political structure & processes

288.60

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: