Kod: 01387083
This book explores arguments and perspectives on the role of the music journalist and the wider popular music press within the cultural and operational contexts of popular music. By exploring the roles of the journalist as freelan ... więcej
160.50 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 93 punkty
This book explores arguments and perspectives on the role of the music journalist and the wider popular music press within the cultural and operational contexts of popular music. By exploring the roles of the journalist as freelance, member of an editorial team and a part of the editorial production process, readers will be introduced to the skills required to recognise, source, research and write thoughtful, critical and well-crafted music features and reviews for print, online and broadcast outlets.
160.50 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: