Kod: 04381425
Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System
The internationally bestselling author of The Starbucks Experience reveals how UCLA Health System achieves the highest levels of excellence and explains how business leaders in any industry can get the same results ... więcej
169.23 zł
Zwykle: 174.42 zł
Oszczędzasz 5.19 zł
Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka
Zobacz książki o podobnej tematyce
Bon podarunkowy: Radość gwarantowana
- Podaruj bon o dowolnej wartości, a my się zajmiemy resztą.
- Bon podarunkowy dotyczy całej naszej oferty.
- Możesz wydrukować elektroniczny bon z e-maila a następnie przekazać go obdarowanemu.
- Ważność bonu wynosi 12 miesięcy od daty wystawienia.
Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej
Więcej informacji o Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System
Za ten zakup dostaniesz 99 punkty
Opis
The internationally bestselling author of The Starbucks Experience reveals how UCLA Health System achieves the highest levels of excellence and explains how business leaders in any industry can get the same results
Szczegóły książki
Kategoria
Książki po angielsku
Economics, finance, business & management
Business & management
Management & management techniques
- Pełny tytuł: Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System
- Autor: Joseph Michelli
- Język: Angielski
- Oprawa: Twarda
- Liczba stron: 320
- EAN: 9780071773546
- ISBN: 0071773541
- ID: 04381425
- Wydawca: McGraw-Hill Education - Europe
- Waga: 552 g
- Wymiary: 235 × 164 × 29 mm
- Data wydania: 24. May 2011
Ulubione w innej kategorii
250 000
zadowolonych klientów
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.