Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System / Libristo.pl
Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System

Kod: 04381425

Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System

Autor Joseph Michelli

The internationally bestselling author of The Starbucks Experience reveals how UCLA Health System achieves the highest levels of excellence and explains how business leaders in any industry can get the same results ... więcej

169.23

Zwykle: 174.42 zł

Oszczędzasz 5.19 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System

Za ten zakup dostaniesz 99 punkty

Opis

The internationally bestselling author of The Starbucks Experience reveals how UCLA Health System achieves the highest levels of excellence and explains how business leaders in any industry can get the same results

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

169.23

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: