Kod: 04776288
Improving service and profits should be the constant aim of the operation side of any company. Beatriz Muńoz-Seca and Josep Riverola uncover the role of knowledge and problem solving as the cornerstones of the improvement process. ... więcej
569.15 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 331 punkty
Improving service and profits should be the constant aim of the operation side of any company. Beatriz Muńoz-Seca and Josep Riverola uncover the role of knowledge and problem solving as the cornerstones of the improvement process. They present the logic of the situation and show practical ways to implement the approach. Managing the knowledge process and involving the whole company in problem solving are the keys to success. Also the book presents and develops the concept of Problem Driven Management (PDM) as a new approach to Operations.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
569.15 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )