Kod: 02645936
Autorka koncentruje si na tematyce dotycz cej kampanii spo ecznych, maj cych na celu mobilizowanie spo ecze stwa do udzia u w wyborach. W pierwszej kolejno ci skupia si g ównie na socjologicznych uwarunkowaniach absencji wyborczej ... więcej
Za ten zakup dostaniesz 150 punkty
Autorka koncentruje si na tematyce dotycz cej kampanii spo ecznych, maj cych na celu mobilizowanie spo ecze stwa do udzia u w wyborach. W pierwszej kolejno ci skupia si g ównie na socjologicznych uwarunkowaniach absencji wyborczej w Polsce, historycznych aspektach uczestnictwa obywatelskiego, rodzajach i przyczynach absencji wyborczej oraz modelach j wyja niaj cych. Odnosi si tak e do samego zjawiska kampanii spo ecznych, ich funkcji i uwarunkowa . Nast pnie autorka dokonuje analizy wybranych profrekwencyjnych kampanii, opisuje motywy uczestnictwa w wyborach, wp yw kampanii spo ecznych na decyzje dotycz ce g osowania oraz zdania na temat efektywno ci i u yteczno ci kampanii zach caj cych do udzia u w wyborach. Ksi ka zawiera równie analiz danych Pa stwowej Komisji Wyborczej, dotycz cych zmian w prawie wyborczym.
257.75 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: