Kod: 12893068
Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowan z dziedziny public relations. Publikacja ta powstala w oparciu o konferencje PR, ktore od wielu lat odbywaja sie w siedzibie Wyzszej Szkoly Informatyki i Zarzadzania w Rzeszowie, ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowan z dziedziny public relations. Publikacja ta powstala w oparciu o konferencje PR, ktore od wielu lat odbywaja sie w siedzibie Wyzszej Szkoly Informatyki i Zarzadzania w Rzeszowie, konferencje, ktorych zasadniczym celem jest integrowanie nauki i praktyki public relations. Znakomici naukowcy i praktycy PR co-rocznie podczas Kongresu PR prezentuja wyniki swoich badan, analizy i oceny. W ten sposob staramy sie powiekszac dorobek, z ktorego nastepnie moga korzystac adepci polskie-go PR. Niniejszy tom zawiera prezentacje glownie tradycyjnych narzedzi PR w kontekscie poszukiwania odpowiedzi na pytanie, gdzie jestesmy jako branza, i w jakim kierunku powinnismy zmierzac.
Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Informatyka. Cybernetyka. Komputery Sieci komputerowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )