Quantitative Modelling In Marketing And Management / Libristo.pl
Quantitative Modelling In Marketing And Management

Kod: 10046287

Quantitative Modelling In Marketing And Management

Autor Kun-Huang Huarng, Luiz Moutinho

The field of marketing and management has undergone immense changes over the past decade. These dynamic changes are driving an increasing need for data analysis using quantitative modelling. Problem solving using the quantitative ... więcej

1091.69


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Quantitative Modelling In Marketing And Management

Za ten zakup dostaniesz 636 punkty

Opis

The field of marketing and management has undergone immense changes over the past decade. These dynamic changes are driving an increasing need for data analysis using quantitative modelling. Problem solving using the quantitative approach and other models

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1091.69

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: